Bezorgen en retourneren

Als u op werkdagen uw bestelling voor 14.30 uur aan ons doorgeeft, verzenden we uw supplementen dezelfde dag naar u toe. 

Bij het aanvragen van een startpakket kunnen wij de aanvragen op werkdagen voor 14.30 uur, dezelfde dag naar u toe verzenden. Alle startpakketten welke na 14.30 bij ons binnen komen worden de eerst volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Onze partner Bpost streeft er naar om uw pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen. Zo heeft u snel onze supplementen in huis om te proberen en te kunnen starten. 

Gemakkelijk thuisbezorgd

We voeren de verzending van uw supplementen met de grootst mogelijke zorg uit en de verpakking is bijzonder degelijk. Mocht uw bestelling onverhoopt toch beschadigd zijn, neemt u dan contact met de FitForMe Klantenservice.

Retourneren of ruilen

Eenvoudig en snel. Als u besluit om de supplementen te retourneren of om te ruilen, heeft u daar tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd voor. U dient uw retour zending ten alle tijde vooraf telefonisch aan te melden aan onze klantenservice op het nummer 03 808 33 41 om deze retour als geldig te beschouwen. Wij willen u verzoeken om geen producten naar ons adres in België te versturen. De producten moeten nog wel in een ongeopende verpakking zitten. Indien de producten beschadigd zijn, door meer te doen dan nodig was om het product te beoordelen, kunnen er kosten in rekening gebracht worden en kan de retour niet worden vergoed.

Vergeet niet om duidelijk te maken dat het pakket van u komt. Dat doet u bij voorkeur door de brief die u van ons ontving mee terug te sturen.

Vragen?

Heeft u vragen of wilt u uw bestelling wijzigen voordat wij deze hebben verzonden? Neem dan contact op met het FitForMe Team via 03 808 33 41